מצטרפת לסער; ח"כ שרן השכל: "אתפטר מתפקידי בכנסת ואחזיר המנדט לליכוד"

איתי גדסי 5 Comment on מצטרפת לסער; ח"כ שרן השכל: "אתפטר מתפקידי בכנסת ואחזיר המנדט לליכוד"

"החלפת השלטון הכרחית": ח"כ שרן השכל עוזבת את הליכוד לטובת גדעון סער. בהצהרה שמסרה אמרה השכל כי בכוונתה להתפטר מהליכוד: "אירועי הימים האחרונים המחישו שלממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט"

גדעון סער צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברה חדשה במפלגת "תקווה חדשה": ח"כ שרן השכל מסרה הבוקר (רביעי) הצהרה ובה הודיעה כי בכוונתה להתפטר מהכנסת ולהתמודד בבחירות הקרובות מטעם מפלגתו של גדעון סער.

השכל אמרה: "השנה האחרונה הבהירה כמה גדול הפער בין הרעיונות האלה, לבין הערכים והנורמות המאפיינים את הליכוד היום. מהבטחה על הרפורמות הנחוצות במערכת המשפט − נותרו רק מילים. ההתחייבות להחלת ריבונות ביהודה ושומרון − נזנחה. יוזמות להורדת יוקר המחייה − טורפדו. ומעל לכל − הממשלה הנוכחית נחלה כישלון מוחלט בניהול המדינה, וביזתה את האמון שניתן לה ע"י אזרחי המדינה. אירועי הימים האחרונים רק המחישו שלממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט".

"בנסיבות אלו, מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך לתמוך בממשלה הזו, וגם לא להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית. לכן, בכוונתי להשיב את המנדט שלי לליכוד, ולהתפטר מחברותי בכנסת − ואעשה זאת בהקדם".

בנוסף, פנתה השכל לחברי מפלגתה לשעבר בקריאה להצטרף לדרכה החדשה: "פעמים רבות נעשו ניסיונות להשתיק אותי או לקנות את נאמנותי, ואף להדיח אותי מהתנועה − רק כי העזתי לשאול, לבקר, או לייצג את הערכים שבשמם נבחרתי. רבים מכם ראו בי את הקול שלכם בכנסת − ואני מודה לכם על כך מעומק לבי. אני מתחייבת להמשיך להשמיע את הקול הזה, הקול הליברלי".

"אני קוראת לכם להצטרף אלי, ולהמשיך להאבק ביחד, להגשמת אותן מטרות − אך הפעם במפלגה שבה זה אפשרי, ותחת מנהיגות אחראית".

"אני אוהבת אתכם באמת, ועבורי ההחלטה הזו קשה מנשוא. אך ליבי שלם, כי אני מאמינה שהחלפת השלטון – הכרחית".

"השכל התייחסה גם לראש מפלגתה החדש: "לפני כשנה, תמכתי בגדעון סער בהתמודדות לראשות הליכוד. הערכתי את הניסיון הרב שלו, ואת יכולתו לפעול וּלשנות. בעיקר, ראיתי בו את האדם היחיד במערכת הפוליטית, שיכול לאחד את העם, לחבר בין סיעות הבית, ולהרכיב קואליציה יציבה. השנה האחרונה, ושלש מערכות הבחירות האחרונות, הוכיחו שהדברים נכונים שבעתיים".

"ניסיון בכל תחומי העשייה, אומץ פוליטי, תבונה, ממלכתיות, ונקיון כפיים − הן התכונות שראוי לנו לדרוש מראש ממשלתנו. אני מוצאת בגדעון את כל אלה ואני שמחה וגאה להצטרף לראש הממשלה הבא של מדינת ישראל במסע להבאת תקווה חדשה".

הבא בתור אחריה ברשימת הליכוד, הוא השר לשעבר איוב קרא שעכנס במקומה לכנסת לתקופת הבחירות ויכהן עד תחילת הכנסת ה-24.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    מצדיעים לשרן השכל!
    פרישה מכת זהו לא דבר מובן מאליו כלל.
    בתוך שבוע פרשו 11.5% חברי מפלגת הליכוד לטובת סער.
    יחי סער – המנצח!

    1. היום לאחר פרישת אלקין אחוז הפורשים מהליכוד, עומד על 14.5%.
      נראה מה יהיה בהמשך..
      אולי גם דיכטר וקיש יצטרפו?!

    2. רק לקרוא את הדמגוגיה הנוטפת בכשרון ובהשכל, מקבלים בחילה. "הממשלה נכשלה", קל מאד לומר, אבל קשה להוכיח. עוד לא שמענו מאף אחד פתרונות לקורונה מעבר למה שעשתה הממשלה. ברור שהיו טעויות, אבל ט עוי

  2. 3

    לסער אין מה למכור